۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟ آتش‌سوزی در گرمسار؛ دو نفر مصدوم شدند پیش‌بینی افزایش دما در تهران به ۳۹ درجه سانتیگراد نرخ دیه سال ۱۴۰۵ اعلام شد ضربه پلیس به شبکه قاچاق مواد خوراکی و تجهیزات پزشکی در پایتخت آماده‌سازی اتوبوس‌های دوکابین جدید در تهران آینده کنترل هوشمند ترافیک چگونه است؟ سرکرده اوباش در قیطریه زمین‌گیر شد این ۲ استان مراقب گرمای بی‌سابقه باشند/ هواشناسی هشدار داد/ در کدام استان‌ها بارش‌های تابستانی در راه است؟

تعطیلی موقت دو ایستگاه متروی تهران

تعطیلی موقت دو ایستگاه متروی تهران شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در راستای تکمیل عملیات عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی، خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۵ - 2026 April 14
کد خبر: ۳۰۵۷۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ فعالیت ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در راستای تکمیل عملیات عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی، خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

این اقدام با هدف آماده‌سازی زیرساخت‌ها و فراهم‌سازی شرایط لازم برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر ایستگاه ورزشگاه تختی انجام می‌شود. بر این اساس، از تاریخ یادشده، ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ تعطیل بوده و خدمات مسافرگیری در این دو ایستگاه صورت نخواهد گرفت.

در مدت زمان اجرای این عملیات، به‌منظور رفاه حال شهروندان و تداوم خدمت‌رسانی، اتوبوس‌های رایگان در مجاورت ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» مستقر شده‌اند تا جابه‌جایی مسافران به ایستگاه شهدای ۱۷ شهریور و بالعکس در مسیر رفت و برگشت انجام شود.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن قدردانی از صبر، همراهی و همکاری شهروندان ، تأکید می‌کند این اقدام در راستای توسعه شبکه حمل‌ونقل ریلی شهری، تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان صورت می‌گیرد./ ایسنا

کلمات کلیدی: مترو
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار